Jumlah Pengunjung

Saturday 8 December 2012

ARTIS MALAYSIA YANG TAK TAHU JAGA MARUAH KELUARGA !!!



Tak habis2 cerita artis ni, memang publisiti murahan, gua tgok dh mcm xde maruah pon ada, bawak2 la byk istifar...  tu la...  lain kali bila dh jadi artis jgn berlagak sgt... tak abis2 jaja crita rumah tangga..  lu org baca la kt bawah ni...  BANGANG PUNYA ORANG....

“Bekas bapa mentua haramkan saya ke rumahnya sejak Januari 2011,” kata pelakon dan pengacara, Jimmy Shanley dalam perbicaraan hak penjagaan anak (hadanah) di Mahkamah Tinggi Syariah, di sini, semalam.
Jimmy atau nama penuhnya, Jimmy Shanley Norjahan Salleh, 32, berkata, bekas isterinya, Nursuhaila Eliani Suhaimy, 26, selaku plaintif juga meletakkan syarat jika dia ingin berjumpa dengan anak.
Menurutnya, bekas ibu mentua pula hanya membawa anak berjumpanya apabila bekas bapa mentua tiada di rumah.

Disebabkan itu, Jimmy yang juga defendan berkata, kali terakhir dia ke rumah keluarga mentuanya di Sungai Buloh, dekat sini, pada Julai 2011 iaitu selepas kelahiran anak perempuan tunggalnya, Zahra Rania Shanley yang kini berusia setahun tujuh bulan.

Jimmy berkata demikian ketika menjawab soalan peguam syarie Sa’adiah Din yang mewakili Nursuhaila Eliani mengenai sebab dia tidak melawat Zahra Rania yang tinggal bersama keluarga bekas mentuanya itu.

GUA AMBIK CERITA NI DARI SINI...

No comments:

Post a Comment

Member BSK