Jumlah Pengunjung

Friday 14 December 2012

BUKTI PENTING SHAMSIDAR MEMANG PEREMPUAN SIMPANAN ANWAR IBRAHIM !!!


Secara terbuka dihadapan ramai hadirin yang membanjiri Arena Square, Batu Gajah, Umi Hafilda telah berjaya meyakinkan mereka siapa sebenarnya makhluk bernama Anwar Ibrahim…

Sesi ceramah umum diadakan malam tadi dimana tumpuan hadirin sudah tentulah mahu mendengar sendiri dari mulut Umi Hafilda yang menyimpan banyak kisah kisah dalam kain keluarga Azmin dan Shamsidar.

Terkejut...! Menggeleng gelengkan kepala…!! Mengucap panjang dan beristighfar….!!!! Demikianlah reaksi beberapa hadirin golongan usia pertengahan atas setelah mendengar "pembongkaran" cerita cerita panas oleh Umi Hafilda.

Terutama sekali apabila Umi menceritakan beliau mendengar sendiri perbualan talipon diantara Anwar dengan Shamsidar dalam rumah Azmin.., intipan secara senyap berlaku pada suatu malam Umi membuat keputusan bermalam dirumah abangnya itu setelah mendapat maklumat dari pembantu rumah, Anwar sering menalipon Shamsidar pada waktu waktu yang tertentu….

Umi juga menceritakan bagaimana beliau membuat serang hendap mengekori Shamsidar dan Anwar pergi ke sebuah kondo mewah Tivoli Villa di Bangsar…, malah beliau berjaya merakam aksi aksi tersebut menerusi kamera video sebagai bukti yang masih berada dalam simpanan…

Setelah kecewa dengan perlakuan Shamsidar yang curang terhadap abang kandungnya, Umi telah meyergah kakak iparnya itu dengan panggilan, " kau betina sundal…!!".

Pada awalnya Shamsidar cuba berdolak dalih mahu menafikan tetapi setelah Umi tegaskan beliau ada bukti rakaman pergerakan Shamsidar daripada detik mereka menaiki kereta yang sama membawa Anwar, turun bersama sama melangkah masuk ke kondo dan seterusnya…, isteri Azmin itu terdiam!

Agak memeranjatkan sekali apabila Shamsidar dengan angkuh menyatakan kepada Umi, "its none of your business..!!".








sumber DARI SINI...

No comments:

Post a Comment

Member BSK