Followers

L!VE TV WARTA RAKYAT

PESAN RASULLULLAH S.A.W

PESAN RASULLULLAH S.A.W

Jumlah Pengunjung

Monday, 17 December 2012

CERAMAH PAKATAN DI SRI ISKANDAR PERAK KOSONG !!!


nk tergelak pon ada bila gua & kawan gua bolgger anak jati malaya dtg ceramah pakatan di sri iskandar perak tadi, mat sabu kata jumlah kehadiran 30 ribu org... khekhe...  10 ribu pon tak sampai yob...  yg ramai pon org luar...  lu org nk tgok gmbar ada kt bawah...  nnti gua komen tentang satu2 gambar...



apa yg gua dpt perhatikan kebanyakan kereta plat dari luar...  org sana terutama pelajar2 uitm buat tak tahu jer... diorg lebih byk lepak kt kdai makan dan cyber cafe...  org muda pon dh bosan dgn penipuan pakatan ni...  ceramah diorg ni gua komen lebih pada syok sendiri jer...

ceramah maki hamun kerajaan memang dh jadi darah daging pembangkang...

sivakumar ni gua boleh katakan memang tak tahu berucap...  gua rasa dia pon tak tahu apa yg dia nk ckp...
nizar lambai ni mmang tak boleh lekang dgn lambaiannya...  ceramah dia pon xde isi langsung...  lebih kpd bengang sbab rampasan kuasa oleh BARISAN NASIONAL di PERAK. Gunakan ayat2 Al-Quran mmang dia pandai..  tapi takdir ALLAH memang dia tak boleh terima...  kesian gua tgok org melayu  PAS yg sentiasa di tipu oleh nizar lambai ni smpai skrg...

org tua sheikh fadil ni lagi gua nk tergelak dgr ceramah dia... tapi gua gelak dlm hati jer sbab takut nnti kantoi plak sbab gua bukan org diorg kt ceramah ni...  isi ceramah dia byk dia katakan UMNO ni byk makan rasuah... khekhe...  dia  sedar ke atau dia buat2 tak sedar sbab UMNO buang dia sbab dia byk makan rasuah la...  khekhe...  skrg dia ceramah seolah2 dia x pernah makan dan beri rasuah...  dh xde tempat dlm UMNO dia mntak simpati pd pakatan...  pakatan pon terima la dia...  bagi gua sekali lagi pakatan sedang di perBODOHkan lagi skrg ni...  hehe..
yg ni pula tiba giliran mat sabu...   pon sama jgak...  isi ceramah xde...  mat sabu oiii...  bila ceramah tu bgitau la pd rakyat apa yg korang nk bantu rakyat...  apa yg korang dh bantu rakyat...  ceramah mat sabu ni penuh dgn lawak jer...  klu mat sabu ni masuk MAHARAJA LAWAK lagi bagus...  gua rasa mata mat sabu ni mencari bini2 org yg dia berkenan kot...  jaga2 mat sabu... jgn kantoi dlm telefon lagi...

penceramah yg paling last skali gua dpt dgar adalah hadi awang...  cara dia berceramah mmang hebat...  hebat bagi gua sbab hadi awang ni pandai menyelewengkan pengikut PAS dgn ayat2 al-quran dlm ceramahnya...  tak heran la yg taksub slalu percaya pd parti PAS ni...  patut la tragedi MEMALI dulu senang2 je dia tipu IBRAHIM LIBYA dan rakan2nya... mula2 guna ayat al-quran... lama lpas tu dia start la hadi awang ni maki org ISLAM UMNO...   islam apa hadi awang ni...

gua tak sempat nk dengar ceramah anwar sbab gua nk balik dh waktu tu... hujan pon turun smula...  lagi pon esok gua nk keje lagi...  klu nk kata ceramah pakatan ni ramai gua rasa tidak la...  sbab ceramah ni di buat bersebelahan pasar mlm sri iskandar. Yg nmpak byk gua rasa peniaga jer...  peniaga2 PAS ni standart la.. apa yg diorg ni jual...  CD ceramah maki hamun, baju t diorg..  paling selalu tak ketinggalan peniaga PAS menjual UBAT KUAT...  klu sape2 nk order ubat kuat boleh cari iklan kt paper HARAKAH... patut la org PAS byk bini...  ubat kuat rupenyer... khekhe...




Gmbar ni paling sempoi gua rasa... kesian kt budak2 ni... apa la dosa diorg ni...  dh boleh mengundi ke ni... budak2 ni punya la posing bila gua ckp nk ambil gmabar diorg... ni bukan salah ibu yg mengandung... salah bapaknya yg buat ibunya mengandung... khekhe...


Dlm perjalan gua nk pergi ke kereta gua snggah kjap mnum kt kedai tom yam, tiba2 gua & kawan trpandang seorg cina pompuan tua.. kawan gua ckp tu  cina tua yg pergi perhimpunan bersih dulu... gmbar dia kawan gua ada tgok kt dlm FB. mmang tak sempat nk ambil gmbar sbab kamera dh abis batery...

secara keseluruhannya gua boleh katakan byk org luar je yg dtg...  cara pakatan ni buat ceramah merata tempat nk setiap rakyat di tempat tu nmpak seolah2 semua ceramah diorg mndapat sambutan.. tapi yg sbenarnya org yg sama je yg dtg...

tu je yg gua boleh cerita masa pengalaman gua dan kawan gua di ceramah pakatan tadi... undi gua pd pilihanraya nnti tetap gua beri pd BARISAN NASIONAL...

1 MALAYSIA TOLAK FITNAH....

5 comments:

  1. nice 1 bro..ini akan buat cai² PR mengeletek cam babi buta...

    ReplyDelete
  2. no plat kereta ana WNL tapi ana asal orang tambun bagaimana dengan ini adakah bermakna ana datang dari KL ? lagi pun petang td dari Ulu kinta kami tolak 18 kereta 13 daripada 18 kereta bukan no plat perak.

    ReplyDelete
  3. kesian Muhamad Arafat. Awat tak bubuh gambar kereta dia kat info di atas, Siannn.

    ReplyDelete
  4. ape la senteng nye otak ko, ko amik gmbr kt cerok2, mmg la xde org, cbe tnjok gambar depan pentas tgok, dan lg 1 ape ko ingat org perak x blh beli kete flat luar? ckp 2 bia mcm org pndai ckit la bro, n klu ko kate ramai org luar yg datang, sbnarnye scare x langsung ko sendri da tnjok kan kat semua org yg bace kt sini betape semangatnye org malaysia skarang nak spot PR,sbab kami bergerak mengunakan duit poket sendri, bkan macam kerajaan skarang, konvoi moto pn dapat baju n duit, abis duit rakyat ko kebas..

    ReplyDelete
  5. teman pegi yob.Berjerembik orangnye

    ReplyDelete

Lu orang minat cerita ni jugak tak ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...