Jumlah Pengunjung

Thursday 6 December 2012

HARI NI MASUK PAS, ESOK DAH BOLEH JADI USTAZAH !!!





Kebimbangan besar parti pas bila statistik terbaru mendapati bahawa makin ramai bukan sahaja anak muda meninggalkan parti yang menggunakan nama Islam tapi seluruh golongan yang layak mengundi terutama kaum Melayu sudah muak dengan permainan pas yang suka menggunakan Islam sebagai 'umpan' supaya orang menyertainya.

Berita mengenai pengagihan kerusi antara dap, pkr dan pas juga menunjukkan pas bukan parti yang bakal memimpin ikatan yang tidak pernah didaftar ini. sejumlah 60 kerusi sahaja yang diperuntukan untuk parti yang banyak bergantung harap dengan "wang ehsan" Anwar ?

Lantaran kegusaran yang menyebabkan barisan kepimpinan pas tak lena tidur, maka mereka terpaksa cari yang kononnya ikon Malaysia, samada dari industri hiburan atau bekas penjawat awam atau siapa sahaja yang mereka fikir mampu tarik pengunjung ke ceramah mereka yang makin pudar. Malah terdengar pengunjung ceramah mereka adalah orang yang sama, bas yang sama dan penjaja pasar malam yang sama. Betulkah begitu ?

Barisan artis yang sudah tidak mampu menarik peminat TV menjadi taruhan baru pas, mereka akan bawa siapa saja yang dikira pernah memasuki TV atau mana-mana majalah walaupun majah kuntum untuk naik ke pentas dan memberi ceramah berbentuk "sharing", kenapa saya pilih pas. Betulkah mereka ini naik ke pentas secara percuma ?

Malah ada yang termasuk dalam Rancangan Raja Lawak pun dikira seorang selebriti tersohor sudah bersama pas. MI dapati tiada seorang pun artis atau ikon yang dibawa ke pentas pas merupakan seorang yang betul-betul Tersohor, semuanya sudah layu dan usang.
 
cerita ni gua ambik DARI SINI...

No comments:

Post a Comment

Member BSK