Jumlah Pengunjung

Wednesday 19 December 2012

NIK AZIZ LANTIK ABY ABADI JADI BIDADARI SYURGA !!!



Abby atau nama sebenar Arbaiyah Abdul Manan berkata beliau mengakui dirinya adalah dari keluarga Barisan Nasional (BN) bahkan ayah dan ibunya ialah orang UMNO tetapi hatinnya lebih terbuka untuk memilih PAS kerana ada hikmah di sebalik menyertai PAS. 

Kemudian Abby menyambung kembali dengan berkata:  "Saya ingin membina rumah di Syurga", sambil menyifatkan dirinya begitu tenang setelah menyertai PAS. 

"Saya rasa begitu bahagia sebagai seorang Muslimah yang akan meneruskan perjuangan mencari kebenaran dan keadilan bersama parti pilihan " . katanya lagi


KAN LEBIH ELOK kalau dialog Abby pada Perhimpunan Kebangkitan Rakyat peringkat Perlis itu diperkatakan ABBY sebegini:- 

"Saya ingin membina rumah di Syurga, saya tenang setelah dapat kembali kepada ISLAM"

"Saya rasa begitu bahagia sebagai seorang Muslimah yang akan meneruskan perjuangan mencari kebenaran dan keadilan bersama agama Pilihan ALLAH (ISLAM). 


KENAPA ABBY MENYANDARKAN KETENANGAN, KEBAHAGIAN , KEREDHAAN ALLAH DAN SYURGA FIRDAUS ALLAH itu dengan PAS??! 

terlupa pulak ... 




2 comments:

Member BSK