Jumlah Pengunjung

Tuesday 11 December 2012

RAKYAT MALAYSIA SEMAKIN MARAHKAN ABBY ABADI !!!


Semakin melampau skrg ni gua tgok kt twiteer abby ni, suka hati dia je nk fitnah org, yg paling gua pelik abby ni rasa seolah2 dia tahu semuanya. Baru setahun jagung masuk politik tapi cara dia bercakap mcm la dia dh puluhan tahun dlm bidang politik...  gua tak tau la sampai bila PAS boleh tanggung abby ni, tiap kali ceramah bukannya murah nk bayar dia.. lepas pilihanraya gua tak tau la PAS mmpu bayar dia lagi, abby ni tak sedar atau buat2 tak sedar yg PAS hanya gunakan dia sementara nk pilihanraya ni jer...  lepas pilihanraya klu PAS dh tak bayar dia comfirm la abby akan serang PAS balik...  betul atau tak kita tgok lepas pilihanraya nanti.

Skrg ni gua tgok rakyat malaysia dh makin getik dgn abby ni sampai dh tertubuh page ANTI ABBY ABADI..  klu lu org pon nk support page ni sila la LIKE kt sini...>>>ANTIABBYABADI

https://www.facebook.com/AntiAbbyAbadi


No comments:

Post a Comment

Member BSK