Jumlah Pengunjung

Monday 25 March 2013

ABBY ABADI JADI PELACUR KELAS ATASAN ???






Khabarnya Ustazah mulut longkang ini sudah berada dalam keadaan gelisah seperti cacing hilang punca. Apakah benar SMS seperti di atas pernah dihantar oleh Abby kepada seorang VVIP yang cukup terkenal di Malaysia?

Hari ini, kita minta Abby bagi pencerahan tentang SMS tersebut. Kalau selama ini asyik Abby jer minta pencerahan daripada Rosmah Mansor dan Najib Razak, sekarang apakah Abby berani bagi pencerahan tentang SMS berbaur seks itu?

Apakah SMS tersebut ada kaitan dengan pendedahan yang dibuat oleh blogger Sanggah Tok Janggut pada 20 Mac 2013? Skandal RM50 ribu Abby Abadi ini juga mendapat perhatian sesetengah akhbar dan majalah hiburan dalam negara.





Kita belum mahu menuduh Abby dalam isu SMS ini. Cuma kalau boleh, kita hanya mahu Abby bagi penjelasan kepada kita samada ianya benar atau tidak? Apakah benar SMS tersebut juga ada kaitan dengan skandal 50 ribu di London?

Panas... Memang panas... Apakah gelaran yang diberikan oleh segelintir pihak Abby perempuan jalang adalah satu yang realiti? Harap Abby berani untuk tampil menceritakan yang sebenar.

Abby Abadi sepatutnya berhati-hati selama ini. Jangan ingat orang lain tidak tahu sikap Abby yang sebenar. Dunia ini sangat kecil wahai Abby. Jangan ingat dengan menyertai parti politik bercirikan Islam, Abby boleh menutup segala helah.

Aku yakin, kalau selama ini Abby tidak keterlaluan dalam menyebarkan fitnah di laman twitter milik beliau, orang lain juga tidak mahu bongkarkan kerja busuk yang Abby sedang lakukan. Sekarang kita mahu Abby lihat samada langit itu tinggi ataupun rendah.

Pastinya, hanya Abby dan VVIP tersebut sahaja yang tahu tentang SMS demikian. Cayalah... Manja manja yer.. Lawan Tetap Lawan...


(SUMBER)

1 comment:

  1. mak ko pelacur dengan sape beb? keluar ko yang haramjadah mcm anjing ni? umno ajar ko ke sial?

    ReplyDelete

Member BSK