Jumlah Pengunjung

Tuesday 26 March 2013

TERGAMAK PAS UGUT ULAMA YANG MENYOKONG UMNO !!! #rempuh243 #jomsokongbn




Selepas haprak pakatan mengamuk dan menyerang program ceramah Yb Zul Nordin di Permatang Pauh,ketakutan mereka sudah semakin memuncak,paranoid dan takutkan akan rakyat tahu kebenaran ,segala program penerangan dan menangkis fitnah haprak pakatan diserang dan disabotaj.
Haprak pakatan sudah tidak ada idea lain selain berceramah dengan fitnah,menyebarkan dakyah dalam masa meremehkan minda rakyat.Mereka meniup apa kebencian dengan menyebarkan terlalu banyak fitnah hingga menimbulkan kebencian penyokong mereka terhadap parti lawan.
Apabila pihak BN dan NGO menganjurkan program ceramah untuk menangkis segala pembohongan haprak pakatan ia menjadi satu ancaman kerana takut segala tembelang dan temberang terdedah.
Terkini di Jarak,Tasek Gelugor banyak banner program ceramah Tuan Guru Hj Adullah b Hj Saamah,Pengasas Madrasah An Namiyyah atau dikenali Pondok Genting Tumpat Kelantan telah dirosakkan.
20 Banner Ceramah “Fakta Sebenar” digantung disekitar Tasek Gelugor dirosakkan, malah haprak pakatan sudah memberi amaran dan akan menyerang program ceramah tersebut jika diadakan.
Namun alhamdulilah walaupun program tersebut disabotaj,ceramah tersebut berjalan dengan lancar.

No comments:

Post a Comment

Member BSK