Jumlah Pengunjung

Sunday, 31 March 2013

LETUPAN DI PULAU PINANG !!!


Perh...  Rugi betul la aku tak dpt dtg ke " JOM KARNIVAL BELIA 2013 " di pulau pinang ni, biasanya sahabat aku apple biru ni akan jemput aku ke sana, hehe...  aku tahu dia sibuk sangat skrg..  Takpe la... Teman pickup cite mike dari jauh je yer...  Nak cite byk pon aku bukannya nmpak sgt gambaran di sana. Cuma yg biasanya jika program melibatkan "KEMENTERIAN BELIA DAN SUKAN " ni biasanya memang BEST GILER... betul beb...  dalam satu karnival sahaja ada bermcm2 jenis sukan... So korang tengok la sekitar gambar2 perasmian majlis...



Meriah sungguh Jom Karnival Belia 2013 yang mula berlangsung hari ini. Program dimulakan dengan Senamrobik Perdana yang disertai lebih 1, 500 orang. Fuh! Memang ramai..

Ucapan En Zakaria bin Kasa, Pengarah Jabatan Belia dan Sukan Negeri Pulau Pinang
Majlis perasmian telah disempurnakan oleh Tan Sri Nor Mohamed Yackop, Menteri di JPM. Berbagai-bagai acara akan terus berlangsung sehingga petang nanti.


(SUMBER)

No comments:

Post a comment

Member BSK