Jumlah Pengunjung

Thursday 28 March 2013

HARAM JADAH PUNYA SAIFUDIN NASUTION...AKU SAMAN KAU 100 JUTA !!!




"Saya malu gambar saya dipergunakan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab sanggup memapar disana sini macam saya tak ada harga diri", ujar gadis berkenaan yang sedih dengan apa yang menimpanya.

Gadis berkenaan telah memohon dan merayu kepada orang ramai agar tidak lagi mengambil kesempatan dengan menggunakan wajah beliau untuk kepentingan politik.

Wajah gadis berkenaan tersebar sebaik Saifudin Nasution dari PKR membuat pengakuan bahawa beliau telahpun melihat video lucah yang dikatakan mirip Nurul Izzah Anwar yang kononnya akan dimainkan oleh blogger-blogger dan cybertroopers dari UMNO.

Menurut gadis berkenaan, ada pihak telah memuat turun gambarnya tanpa kebenaran dari laman sosial MySpace dan kemudiannya telah membuat superimpose agar kelihatan seperti Nurul Izzah Anwar.

Wanita berkenaan yang sedih dengan apa yang menimpanya pada petang ini memaklumkan bahawa dia amat malu apabila terdapatnya blog-blog pembangkang yang memuatnaik gambarnya. Malah lebih teruk lagi, dari blog penyokong Pakatan Haram menuduh beliaulah pelakon kepada video lucah berkenaan.




Blog berkenaan menulis..."Wanita yang melakonkan wataknya dalam video tersebut sudah didedahkan. Tidak dapat dipastikan namanya. Tetapi wajahnya sudah didedahkan di media internet."

Ekoran dari itu, gadis berkenaan hari ini telah membuat laporan polis terhadap Saifuddin Nasution kerana mengaitkan beliau sebagai pelakon kepada video lucah yang dikatakan mirip Nurul Izzah Anwar.

Gadis berkenaan dikatakan sedang berbincang dengan peguamnya untuk menghantar notis saman RM100juta kepada Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution yang merupakan 'master mind' dalam permainan jijik ini.



No comments:

Post a Comment

Member BSK