Jumlah Pengunjung

Sunday 31 March 2013

MEDIA DI ROGOL DAN DI LIWAT !!!




Bila bercakap mengenai kebebasan media, Pakatan Rakyat terdahulu melaung-laungkan bahawa parti itu memperjuangkan kebebasan media sejak 2008 lalu. Pemimpinnya Anwar Ibrahim siap pukul canang kepada rakyat bahawa media arus perdana serta portal berita dan blog pro kerajaan tidak mengamalkan kebebasan media dan menyekat suara mereka.
Maksud kebebasan media bagi Pakatan Rakyat sebenarnya adalah meneruskan agenda menindas mengherdik para wartawan dan blogger serta mengenakan sekatan terhadap media sebenarya itu sahja apa yang pemimpin mereka tahu.
Penulis sebelum ini pernah mengalami kekangan untuk menghadiri salah satu program anjuran Pakatan Rakyat yang dihadiri oleh Anwar serta isterinya Wan Azizah yang diadakan di SACC Selangor baru-baru ini.
Pada mulanya mereka menjemput para wartawan media dan portal untuk hadir ke program mereka namun selepas itu tanpa sebarang BACA SETERUSNYA...




1 comment:

  1. Tidak semua wartawan. Media yang pembohong dan pemutar fakta sahaja yang dihalau. Kalau dia betul tak kan PR nak halau. Wartawan berat sebelah dan munafik sahaja dihhalau.

    ReplyDelete

Member BSK