Jumlah Pengunjung

Sunday 3 February 2013

Ucapan Terima Kasih Dari Tok Sidang Arshad semperna MY BEAUTIFUL DAY MALAYSIA DI KAMPUNG CEMPAKA SARI IPOH !!!



Tahniah kepada kg cempaka sari kerana telah Berjaya mengajurkan program MY BEAUTIFUL DAY MALAYSIA DI KAMPUNG CEMPAKA SARI IPOH. Di bawah adalah sedikit ucapan terima kasih dari Tok Sidang Arshad kepada semua yang terlibat.
“ Bersyukur kepada ALLAH kerana telah member keizinan kepada kami untuk menjayakan majlis ini dengan tiada sebarang masalah, tidak lupa juga terima kasih saya kepada seluruh AJK kg yang terlibat, terima kasih kepada Majlis Bandaraya Ipoh ( MBI ),terima kasih kepada pasukan RELA, terima kasih juga kepada imam2,pada wanita2 yang bertungkus lumus, pada belia2 yang sudi hadir beramai2, pada 12 ketua kampong yang terlibat bersama dan kepada semua yang terlibat maaf dari saya jika saya tidak sebutkan nama anda di sini.
Terima kasih saya juga kepada Dato’ Ridhuan Kasim ( Timbalan Ketua UMNO Bahagian Ipoh Timor) kerana telah merasmikan Program ni.  Saya jangkakan keseluruhan yang hadir sebentar tadi adalah sebanyak 900 orang, walaupopn saya sedikit kecewa kerana pelajar2 sekolah terpaksa pulang awal tanpa sempat menjamu makan tengahari bersama kami. Saya akur kerana mereka terpaksa pulang dahulu untuk aktiviti program sekolah mereka yang seterusnya. Apa yang boleh saya katakan adalah program ini telah berjalan dengan lancar dan saya berani mengatakan program ni telah Berjaya Keseluruhannya. Semperna pilihanraya yang akan tiba tidak lama lagi saya berani mengatakan bahawa 95% dari 200 pengundi di Kg cempaka Sari ini akan mengundi BARISAN NASIONAL. “ 




























No comments:

Post a Comment

Member BSK