Jumlah Pengunjung

Wednesday 12 December 2012

BAGAIMANA ALLAH TAALA MAKBULKAN DOA PAS !!!

Mohon kepastian! Ada yang kata sedang nazak dan ada pula khabar lain memberitahu bahawa adik Nik Aziz yang bernama Nik Radzi Nik Mat ini sudah meninggal dunia akibat penyakit misteri. Penulis sendiri pun tidak pasti sejauh mana kebenaran khabar-khabar angin ini.

Mengikut beberapa sumber yang boleh dipercayai, Nik Radzi Nik Mat sekarang sedang ditimpa sakit tenat dan kisah mengenainya sengaja disembunyikan dari pengetahuan umum supaya tidak timbul gosip-gosip liar terhadap tindakkanya baru-baru ini yang mengundang rekasi marah rakyat.

Berita ini juga telah dimuat naik dan disensasikan di dalam beberapa blog antaranya Malaysia Instinct, dan  media sosial facebook selain turut bertebaran dalam email.
Beberapa minggu lalu, Nik Radzi telah mengundang kontroversi apabila mendoakan kecelakaan terhadap sesama Islam khususnya membabitkan UMNO.
Menurut sumber itu lagi, Nik Radzi dipercayai tenat selepas agak tertekan dengan isu doa K.O UMNO, K.O BN  yang dibacanya semasa himpunan PAS di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV tempohari.
Jika berita ini benar dan sahih, sama-samalah kita semua mendoakan kesejahteraannya dan mudah-mudahan sihat kembali dan jangan ada yang gatal mulut, menadah tangan mendoakan kehancuran kepada adik Nik Aziz ini terhadap perbuatanya kerana amalan tersebut bukan amalan sunnah Nabi junjungan kita. Doa yang baik-baik sudah. Ok!
 
SUMBER DARI SINI...

No comments:

Post a Comment

Member BSK