Jumlah Pengunjung

Wednesday 12 December 2012

ABBY ABADI TERSILAP SINDIR NIK AZIZ !!! keh..keh..keh...

Nampaknya si murai ni dah tak boleh duduk diam sekarang ni , maklumlah dah istihar diri tu penceramah hahaha agak-agak la Abby ooi..Kalau setakat dok merepet atas pentas tu tak payah besar diri sangatlah kot !
Pelik juga MMI tengok puak-puak artis wanita tak laku yang masuk PAS sekarang ni bercakap semacam hebat sangat dah , ada yang menyanyi lepas tu siap buat gurau-gurauan dengan tok-tok aji lebai PAS yang terlopong mulut.
Bukan suara wanita tu sebahagian daripada aurat wanita ke ? Gurau-gurau dengan tok-tok lebai PAS yang ternganga mulut tu apa cite pula ? 
Abby pula kalau tak ada "show" dari PAS , dia kena bercakap juga walaupun dalam tweet , haa yang terbaru pula dia dok mengata dekat Nik Aziz !
Betul ker ? ampa tengok kat bawah..
Abby kata dekat Tun Mahathir tu !! Laa apa nak di kisahnya..Bukan ke Nik Aziz lagi teruk , orang Islam PAS berdoa sampai terjerit-jerit dah nak semacam puak-puak SYIAH dah , Nik Aziz rilek ja.
Menyediakan Masjid dan surau bukan ke salah satu daripada agenda untuk orang Islam menunaikan solat ?  Nik Aziz dah bina berapa masjid ?
 
sumber DARI SINI...

1 comment:

  1. artis wanita tak laku? hehehe
    artis jantan tak laku pun ke sana gak. artis yang pernah kena tangkap khalwat pun ke sana gak. artis yang dah lunyai berlaki pun ke sana gak. DAN mendapat tempat di pentas ceramah untuk bercerita bagaimana mereka berhijrah. kah kah kah

    ReplyDelete

Member BSK