Jumlah Pengunjung

Monday 5 August 2013

ANWAR MINTA BALA ALLAH YANG AMAT DASYAT SELEPAS INI ???




Memang haramjadah punya ketua pembangkang, korang baca la kt bawah ni. Jika berterusan kita biarkan anwar begini maka tidak hairanlah satu hari nanti bala ALLLAH yang amat dasyat akan melanda negara malaysia yang aman dan harmoni selama ini.




Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mendakwa Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) pilih bulu dengan menjadikan kontroversi video seorang jurulatih anjing sebagai isu nasional.

"Sepatutnya (jurulatih itu) dipanggil dan beri nasihat supaya dia jelaskan. Panggil bagi teguran. Jangan jadikan isu nasional.

"Orang Islam pegang (saham syarikat) San Miguel, syarikat perjudian, (Jakim) tak ada kenyataan," katanya ketika ditemui pemberita di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya, hari ini.

Jakim sebelum ini memutuskan status klip video '1 Hari Di Hari Raya' yang disebarkan di laman sosial baru-baru ini adalah menghina Islam.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata pihaknya telah mengarahkan Jakim memaklumkan perkara itu kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) untuk tindakan selanjutnya.

Semalam, SKMM turut mencadangkan kepada Jakim agar mengambil peluang membimbing dan memulihkan akhlak Maznah Mohd Yusof, 38, atau dikenali Chetz yang kini menjadi kritikan ekoran video pemaparan dirinya bersama tiga ekor anjing di YouTube baru-baru ini.

Anwar berkata, Jakim sepatutnya 'bersuara' dalam banyak perkara membabitkan isu yang lebih besar melibatkan soal akidah.

"Orang Islam pegang (saham syarikat) San Miguel, syarikat perjudian, (Jakim) tak ada kenyataan," katanya lagi.




No comments:

Post a Comment

Member BSK