Jumlah Pengunjung

Saturday, 31 August 2013

PEMBANGKANG ANJUR PESTA SEKS MALAM MERDEKA !!!




BERAPA RAMAI YANG JADI 'MANGSA' MALAM TADI ???

 Nampak gayanya malam ambang Merdeka semalam dimeriahkan lagi dengan adegan yang tak mampu untuk kita tonton. Mau termuntah dibuatnya.



Dengar cerita, Si Gay Tua tu anjurkan porgram tertutup dengan memancing anak - anak muda supaya berfikiran 'Terbuka' macam dia.

Sebelum itu, Si Gay Tua tu siap jemput rakan follower dia agar turun ke Dataran Merdeka dengan hidangan sebotol arak melalui laman twitter milik dia....uh! Tak heran la macam mana dikalangan penyokong Pakatan Haramjadah tu tak kisah dengan moraliti pemimpin diorang sendiri.

Kalau dah ada Gay Tua macam ni yang jadi pemimpin, maka rosak la minda anak - anak muda kita dimasa akan datang. Semuanya ikut jejak langkah macam Si Gay Tua ni.

Jadi, tak pelik la kalau dikalangan penyokong Pakatan Haramjadah tu tak ambik pusing bila video seks pemimpin mereka disiarkan dalam internet.

Dapat pemimpin jenis tak de kemaluan, maka pengikut - pengikut pun dua kali lima la jugak!!! Bak kata slogan orang dulu - dulu, 'Kepimpinan Melalui Tauladan'.

Cuma aku tertanya - tanya jugak. Berapa ramai anak muda yang Pro Pakatan ni turun ke Dataran Merdeka menyertai program Si Gay Tua ni? Jangan diorang balik rumah, mengadu kata diorang sakit bontot sudah la!!!



No comments:

Post a comment

Member BSK