Jumlah Pengunjung

Tuesday 27 August 2013

BANTUAN CARI PENYANGAK INI...




Salam semua, aku terbaca dari satu post di facebook milik KLIK SINI   untuk menangkap budak lelaki diatas. Sila baca di bawah...

Kepada semua rakan-raka FB, kalau ada sesiapa yang pernah melihat atau mengenali budak ini, sila hubungi saya 0127218166 atau balai polis yang terdekat. Buat pengetahuan rakan2 FB sekelian, budak ini telah memecah masuk rumah saya satu hari sebelum raya dan melarikan motosikal (Honda Wave100) milik suami saya dan barang2 kemas saya. 2 rakan subahatnya telah ditangkap polis Kulai. Dari maklumat yang saya dapat budak ini sekarang ada d area Kulai, Kluang & Pontian. Beliau mengunakan motosikal milik suami saya dan telah ditukar cover set (Hitam). Dikenali dikalangan kawan2nya dengan pangilan "MAMAT" nama sebenar Mohd Yakob B. Razman. Saya berharap rakan2 FB semua dapat "SHARE" gambar ini bersama. 



No comments:

Post a Comment

Member BSK