Jumlah Pengunjung

Friday 16 August 2013

LAGI PEREMPUAN KENA BELASAH DENGAN TUKUL BESI OLEH TEMAN LELAKI YANG AMAT DI SAYANGI SELAMA-LAMANYA !!! HAHAHA.... PUIIIII.....



SEREMBAN 15 Ogos - Seorang peniaga yang menjual kepak ayam hari ini mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret di sini atas tuduhan memukul bekas teman wanitanya dengan tukul besi, setelah perbuatannya itu tersebar luas di laman sosial di internet baru-baru ini.

Sion Khong Poh, 33, dituduh dengan sengaja mencederakan Lin Pui Leen, 29, dengan alat tersebut di rumah beralamat No. 35, Jalan 3, Taman Jasper Jaya, dekat sini kira-kra pukul 8.30 pagi, 10 Ogos lalu.

Dia didakwa di bawah Seksyen 324 Kanun Keseksaan dan jika sabit kesalahan, boleh dipenjara sehingga tiga tahun atau denda atau sebatan atau mana-mana dua daripada seksaan itu.

Majistret Mohamad Izwan Mohamed Noh membenarkan tertuduh diikat jamin RM3,200 dengan seorang penjamin sementara menunggu sebutan kes pada 4 Oktober ini.

Sebelum ini, kejadian mengejutkan dan kejam yang menimpa Pui Leen itu telah sempat dirakamkan oleh anak perempuannya yang berusia 13 tahun dengan menggunakan telefon bimbitnya ketika tertuduh memukul mangsa dengan tukul besi sehingga menerima 30 jahitan di kepalanya.

Kejadian berkenaan menggemparkan negara apabila ia tersebar secara meluas dalam Facebook melalui halaman `Malaysian Crime Awareness Campaign' serta telah dikongsi lebih 160 kali sejak ia dimuat turun pada Isnin lalu.
Ketika ini, sudah lebih 6,800 kali video berkenaan ditonton menerusi YouTube.





No comments:

Post a Comment

Member BSK