Jumlah Pengunjung

Wednesday 2 October 2013

COMFIRM... RAJA AZMI MASIH ANAK DARA !!! HAHAHA...

Hehe...  Ini lagi cerita tentang perempuan tak sedar diri, bukan nak kutuk sangat (kutuk sikit je ye..) aku pelik la.. kalau umor tu 24 tahun aku tak hairan la nak buat majlis kawin besar-besaran, ini tidak, dah umor 54 TAHUN pon masih nak perasan macam anak muda lagi, seingat aku la si raja azmi @ raja linggam ni dah ada cucu rasanya. Majlis kawin bagai anak dara, jemput artis la dan berbagai, alhamdulillah la dalam malaysia ni cuma ada seorang je nenek tua yang berperangai macam ni, korang bayangkanlah kalau semua nenek kat malaysia ni perangai macam raja linggam ni. hehe...  apa2 pon aku ucapkan selamat pengantin baru pada raja rogal ni yer.. eh.. silap.. raja linggam.. eh silap lagi.. Raja Azmi  daaa.....



Penerbit filem, Raja Azmi Raja Sulaiman, 54, hari ini mula mengedarkan kad jemputan perkahwinannya yang akan berlangsung pada 13 Oktober ini.
Kad jemputan berwarna merah hati itu diedarkan bersama tunangnya Mohd Eddie Ghazali, 45 kepada hampir 1, 000 jemputan.

Majlis pernikahan bakal berlangsung di Laman Santai, Istana Budaya di sini pada pukul 9 malam hari tersebut, diikuti acara membatalkan air sembahyang dan persembahan serta tarian.

Antara artis yang sudah mengesahkan bakal membuat persembahan istimewa pada acara tersebut ialah Rahim Maarof dan Aris Ariwatan. 

"Buat masa ini persiapan sudah hampir siap. Memandangkan kami hanya akan melangsungkan satu majlis sahaja, jadi tumpuan saya dan Eddie tidak terlalu terganggu," katanya yang datang sendiri menyampaikan kad jemputan perkahwinannya kepada Kumpulan Utusan di sini hari ini.

Selain media, turut diundang ialah rakan artis, serta sanak-saudara terdekat kedua-dua belah pihak. 

Raja Azmi dan Eddie bertunang pada 15 Julai lalu setelah saling mengenali pada awal tahun ini.


SUMBER

No comments:

Post a Comment

Member BSK