Jumlah Pengunjung

Friday 4 October 2013

GAMBAR RATU CANTIK DUNIA BIKIN PANAS !!!



Megan Young berjaya pemenang dan dianugerahkan gelaran Miss World 2013 dalam acara yang berlangsung di Bali, Indonesia tersebut . Namun , kisah baru bernuansa kotroversi justeru datang dari Megan Young sang juara, dimana beredar luas di internet mengenai foto- foto hot dirinya di internet.

Miss World 2013 Foto hot tersebut ternyata memang adalah sebuah foto yang benar atau asli . Tepatnya diambil sebelum Megan Young mengikuti pertandingan Miss World . Seperti yang diketahui sebelum ini, bahawa Megan Young sendiri dulunya berprofesi sebagai model yang foto- fotonya sering nampang di majalah dewasa. Dalam foto tersebut tampak Megan tengah berpose topless di tepi pantai. Foto tersebut pun langsung menuai banyak komen.

Megan Young Topless "Seorang ratu kecantikan adalah seseorang yang merupakan perempuan yang baik dari dalam dan luar . Seorang ratu kecantikan harus mempunyai moral yang luar biasa , elegan dan kewanitaan. Ratu kecantikan harus dilihat sebagai teladan, bukan objek seks, "tulis sebuah akaun tanpa nama yang disinyalir turut ' membocorkan ' masa lalu Megan Young, seperti dilansir IBTimes .



Sementara itu, Cory Quirino yang merupakan seorang presiden Miss World Filipina mengecam aksi tersebut . Dirinya menyebutkan bahawa aksi membocorkan foto- foto hot Megan Young di dunia maya ini merupakan bentuk ' kempen kotor ' untuk menjegal Megan Young untuk menjadi seorang pemenang di acara Miss World 2013.

Quirino sangat berharap bahawa warga Filipina akan memberikan sokongan sepenuhnya kepada Megan untuk membawa pulang mahkota kemenangan Miss World 2013 ke Filipina. Pasalnya , ini adalah kali pertama Filipina menyabet gelar tersebut .



No comments:

Post a Comment

Member BSK