Jumlah Pengunjung

Thursday, 3 October 2013

ADUN DAP MABUK TELANJANG BULAT !!! PAS TETAP SOKONG...

Cerita panas terkini yang di sokong oleh pak lebai pak lebai PAS, kesian jugak aku dengar bila hampir setiap hari pak lebai pas di tipu hidup-hidup. Adakah pak lebai pas ni akan terus di tipu hingga ke hujung nyawa mereka, semuanya adalah kuasa ALLAH TAALA... Apa-apa pon korang baca kat bawah ni, cerita yang aku ambik dari blog semut hitam untuk pengetahuan semua..



Hah! Ini satu cerita panas yang SH terima dari seorang sahabat yang duduk dalam kawasan 'Blackout' di Pahang. Korang tau kan kawasan 'Blackout' tu kat mana?

Al-kisahnya, sahabat SH bagi tau, baru - baru ni ada seorang ADUN DAPigs tu telah dimasukkan ke hospital dan ditahan dalam wad selama dua hari.

Katanya, ADUN DAPigs tu ditemui pengsan tak sedarkan diri dirumah dia dan kemudiannya dibawa ke hospital untuk rawatan selanjutnya.

Dalam laporan yang dibuat, katanya ADUN tersebut mengalami masalah semput. Sebab itu dia pengsan sampai tak sedarkan diri. Alamak! Ini dah kira kronik ni.

Macam mana dia boleh jadi ADUN sekiranya dia ada masalah kronik macam ni? Semput sampai boleh pengsan ni dah kira kes berat. Bahaya beb.

Dibantainya satu hari dia tengah meronda kawasan tetiba dia kena semput dan terus pengsan, tak ke naya je. Tak pasal - pasal je Pilihan Raya Kecil pulak.

SH ingatkan dia pengsan sebab terlalu letih menjaga kawasan. Dan baru - baru ni, dia ada buat demo tepi jalan, tengah panas terik membantah kenaikan harga minyak.

Masa tu, dia kutip la Pak Lebai pakai Kopiah Putih dua tiga orang dengan Makcik pakai Tudung Labuh ikut serta dia berdemo tetengah panas terik tu.

Rupanya, ada cerita disebalik kisah ADUN DAPigs yang semput tu. Penyakit semput tu hanya sekadar dalam laporan je. Apa yang dijelaskan oleh sahabat SH tu yang gemparnya.

Kata dia, ADUN DAPigs tu pengsan bukan sebab dia semput. Tapi kandungan alkohol dalam badan dia terlalu tinggi. Tu yang menyebabkan dia pengsan.

Mungkin sebab nak jaga air muka Si ADUN DAPigs tu, maka orang kata la yang dia pengsan sebab diserang dengan penyakit semput. Tak de la malu sangat ye tak.

Orang dikawasan dia memang tau yang ADUN ni ada 'masalah' dengan botol. Kiranya dia ni Kaki Mabuk jugak la. Kuat minum Todi katanya.

Tu pun orang tau selepas dia jadi ADUN sebab ada satu ketika masa diturun ke padang, bau mulut dia memang kuat bau arak. Ianya diakui oleh penduduk tempatan.

Hah! Sekarang apa macam? Adakah Pak Lebai pakai kopiah putih dan makcik pakai tudung labuh tu tau yang ADUN diorang ni seorang Kaki Botol? 

Nasib la diorang dapat ADUN macam tu ye tak. Percaya sangat dengan dakyah ADUN DAPigs tu, penyudahnya diorang sendiri pun kena tipu. Dapat pulak ADUN yang rosak akhlak. Padan la dengan muka diorang!!!

SUMBER


No comments:

Post a Comment

Member BSK