Jumlah Pengunjung

Thursday, 12 September 2013

BENARKAH KISAH SEKS ADUN PAS NEGERI SEMBILAN NI...???




Bukan rekaan tapi ini kejadian betul-betul terjadi pada Adun PAS Paroi.Tapi apa nak heran PAS nie maksum der...Stopa Spender yang ada video sahih pun penyokong tegar PAS tak pecaya inikan pulak Akaun Facebook....Apa ada hal....?

Adun Paroi, Mohd Ghazali Wahid kecewa apabila akaun Facebook beliau diceroboh individu yang dipercayai sengaja mahu menjatuhkan kariernya sebagai wakil rakyat.

Ini namanya politik murahan mahu perhatian masyarakat.!!!!

Menurut Ghazali, laman Facebook yang menjadi penghubung beliau dengan orang ramai disedari diceroboh sejak tiga hari lalu apabila muncul status asing di dinding akaunnya, selain terdapat beberapa video lucah kononnya ditonton beliau.

Akibat itu, ramai pengikut beliau yang mengutuk dan ada antaranya memberi komen sinis.

“Sebaik sahaja saya masuk ke akaun Facebook, saya terkejut dengan dengan status tidak senonoh terpamer di dinding akaun saya. Akaun laman sosial ini dikawal pegawai khas saya selaku admin, dan tidak mungkin perkara sebegini boleh berlaku," katanya.

Aduh... maaf la yer... dah bertahun aku main facebook ni, takde pulak aku kena macam ADUN PAS ni...  ini semua auta jer...  biasa la... dah kantoi... macam-macam alasan keluar... wakakawakaka...

SUMBER

No comments:

Post a comment

Member BSK