Jumlah Pengunjung

Monday 9 September 2013

ESOK KITA LIHAT PAS PILIH KALIMAH ALLAH ATAU 20SEN ???



Esok 10 Sept 13, jam 09:00 pagi Kes Kalimah Allah yang dituntut oleh pihak gereja Kristian akan didengar di Mahkamah Rayuan Putrajaya.

Saudara seagamaku sekalian, esok adalah penentuan kepada kesucian agama kita, Agama Islam yang agung lagi diredhai Allah. 

Marilah kita bersama-sama berdoa, bermunajat dan bertawakkal agar kemenangan diberikan oleh Allah s.w.t kepada kita yang selama ini berjihad mempertahankan kesucian kalimahNya dari kesyirikan dan kejahatan kaum harbi kafirin.

Ayuh kita turun berkumpul di hadapan Mahkamah Rayuan Putrajaya esok dengan berzikir, bertahmid, bertahlil dan laungkan takbir sambil menyatakan sokongan kepada barisan peguam Muslim yang berada di barisan hadapan mempertahankan kalimah Allah swt.

Jangan gentar saudara-saudaraku.. Jangan kita sesekali bersetuju atau membenakan kalimahNya digadai atau dibenarkan penggunaannya oleh kaum kafirin yang berniat jahat memurtadkan kaum muslimin. 

Marilah bersama-sama umat Islam sekalian berjihad berganding bahu menyatakan sokongan kepada seluruh umat yang mencintai agama Islam bersama-sama mempertahankan kesucian kalimah Allah Yang Maha Esa hingga ke akhir hayat. 

Sebarkan agar ramai orang islam ke sana esok sebagai tanda sokongan kepada kalimah Allah HANYA hak milik mutlak umat islam.-Tok Guru.



Psstt.... Esok aku nk tgok mamat dlm gambar kt bawah ni nk pertahankan kalimah ALLAH atau tidak... Jangan jadi munafik yer..

Jangan lebih islam dari org islam....










No comments:

Post a Comment

Member BSK