Jumlah Pengunjung

Wednesday, 18 September 2013

SUBHANALLAH... TANDA-TANDA KEMATIAN ANWAR HAMPIR TIBA !!!



Agak kecoh sedikit buat masa sekarang ini apabila ramai mula berkata-kata tentang rupa bentuk muka anwar ibrahim sekarang ini. Aku sendiri pelik mengapa jadi sampai begitu sekali, dh macam kena sengat tebuan pon ada dan jika di amati lama-lama kita akan nampak wajah anwar memang berlaku perubahan yg amat ketara. Apa tujuan anwar lakukan semua itu ? adakah untuk nampak kelihatan sentiasa muda ?

Setahu aku, perbuatan sebegini biasanya di lakukan oleh golongan GAY yg sentiasa mahukan keseronokan untuk pasangan masing2. Mungkin malaikat maut telah hampir dengan anwar dan anwar mula buang tebiat. Nak sangat nampak dia muda sampai sanggup dia mencacatkan muka dia yang memang dah sedia hodoh tu.

Ini yang payah dengan orang jenis macam dia ni. Dah tua - tua pun masih jugak tak sedarkan diri jugak. Masih jugak nak anggap diri dia tu muda remaja.

Untuk mengetahui kisah anwar dan gambar anwar yg lebih dasyat korang klik kt sini...





No comments:

Post a comment

Member BSK