Jumlah Pengunjung

Monday, 30 September 2013

TENGAH SHOW TIBA-TIBA DATANG MODEL TELANJANG !!!



Paris - Feminis bertelanjang dada dari kelompok Femen Ukraine hampir terjungkal saat mereka berlari di atas catwalk Paris Fashion Week dan menyerang model Hollie - May Saker . Model berusia 18 tahun ini tengah memeragakan baju kreasi Nina Ricci ketika dua penunjuk perasaan perempuan setengah telanjang menceroboh panggung sambil berteriak- teriak .

Awalnya, Saker terus melenggang tanpa terjejas. Namun tiba -tiba mereka meraih lengan Saker dan cuba mengangkat roknya . Dia melawan dan meninjunya . Walaupun sangat terguncang oleh gangguan itu , Saker terus berjalan seolah- olah tidak terjadi apa -apa.


Selepas persembahan , ia menuliskan tweet -nya, " FEEEEEEUUUUMIN . Mereka menyerbu dan payudara kendur itu tiba- tiba muncul di depan wajahku, " katanya.



Bercakap selepas kejadian itu, dia berkata , "Aku meninjunya . Aku tidak bermaksud begitu tapi dia meraih lenganku dan aku hanya ingin menjauhkan dia dariku ," katanya.

Tak jelas bagaimana mulanya , para wanita itu menyerbu panggung sambil berteriak . Slogan- slogan feminisme tertulis di dada mereka. Kejadian berbarengan dengan keluarnya Saker untuk mula meniti catwalk , sebelum akhirnya aparat keamanan menghalau mereka.

Ditubuhkan pada 2008 oleh Anna Hutsol , Femen
Ukraine adalah kelompok feminis yang terkenal dengan aksi kontroversialnya , yaitu selalu bertelanjang dada. Kumpulan ini mendakwa mempunyai kira-kira 140 ahli dan mempunyai sejarah beberapa kali mengganggu pekan mode dan memprotes penggunaan model anoreksia . Kumpulan ini cuba menggagalkan pidato Presiden Rusia, Vladimir Putin saat pameran perdagangan di Hanover pada bulan April.

SUMBER

No comments:

Post a comment

Member BSK