Jumlah Pengunjung

Sunday 25 November 2012

ABBY ABADI TELANJANGKAN DIRI SENDIRI... APA NAK JADI NI....!!!


Abby oh... Abby....   apa nk jadi ni...  dengar je nama abby gua rasa mcm nk gelak pon ada...  kesian gua tgok prangai abby skrg ni...  smenjak dh xde job dgn mana2 syarikat rakaman lagu dan produksi drama / filem gua tgok abby trus ambik pendekatan mendalami agama...  bagus tu dh bagus la...  tapi yg gua pelik kenapa abby pilih pas....  ada apa2 ke ? mmang cmfirm la ada apa2...   akhirnya bocor jgak...  abby prnah mngaku stiap kali pegi ceramah pas utk hentam kerajaan abby dapat bayaran...  kira ni la job terbaru abby...  ok la tu abby... ada gak jobkan...  secara abby sedar atau tak gua tak tahu la...  hentam kerajaan, maki hamun kerajaan tu dh kira kerja apa ?  halal ke makan duit tu ?  terbaru ni abby hentam FELDA plak...  abby tahu ke pasal FELDA ni...   dulu yg abby tahu hanya terkinja-kinja atas pentas jer...  skrg ni tiba2 plak seolah2 dh mcm abby ni adalah lulusan UNIVERSITI MINYAK SAWIT DUNIA...  khekhe....  mungkin abby kegersangan...  maklum la... dh lama tak berLAKI....  meroyan je la yg abby boleh buat skrg ni...  nk di pendekkan crita lu org baca la cerita kt bawah ni...  gua ambik kt blog org jer...  link blog tu ada gua buatkan kt bawah...

hehe...    PATUT LA NORMAN HAKIM CARI LAIN....  kuui..kui..kuui....

Demo kononnya Malaysia ekspot minyak sawit ke Israel berlansung amat hambar, pelbagai angka disebut dan direka hanya untuk puaskan hati pengikut yang diupah untuk membuat kacau bilau depan Ibu Pejabat Felda Kuala Lumpur kelmarin.

Ada yang sebut hanya 700 orang hadir, ada yang naikkan angka demi nak jaga hati tukang bayar upah, kononnya 2000 yang hadir, ada blog mereka sendiri beri lapuran yang bernada kecewa, 400 orang yang hadir. Semuanya dah bercelaru dan tidak sekata, seolah-olah masing-masing cuba tutup bangkai hidup. Memalukan !

Entah dari mana sumber, entah dari mana fakta, pengikut yang taksub hanya tahu "lepaskan geram" tanpa usul periksa. Menuduh, mereka fitnah dan cuba memanipulasikan sumber yang tidak jelas.

Syndrom menanam benci dan buat huru-hara ini adalah strategi yang kononnya terbaik yang ada pada pakatan haram. Doktrin yang cuba di tanam kepada golongan belia nampaknya makin lama makin tidak berhasil.

Pakatan haram lupa bahawa golongan muda bukan golongan yang boleh ditipu kerana mereka sendiri akan buat research tentang sesuatu isu yang ditimbulkan pakatan haram, zaman ini adalan zaman informasi di hujung jari.

Malaysia adalah pengeluar minyak sawit terbesar di dunia, minyak sawit Malaysia antara yang bermutu grednya di dunia dan banyak negara di dunia menggunakan minyak sawit kita. 

Polisi negara kita cukup jelas, kita tidak akan berurus niaga dengan Israel, cukup jelas pendirian negara kita sekian lama. Pakatan haram cuba memanipulasi bagaimana minyak sawit kita ada di bumi Israel ?

Jawapan kepada persoalan yang hanya provokasi murahan politik ini amat mudah, Malaysia tidak terlibat dan tidak berhak menahan penjualan minyak sawit ini kepada pihak ke tiga. Mana-mana negara pengeluar pun mempunyai polisi perdagangan yang sama, tidak berhak untuk campur tangan urusan perniagaan pihak lain.

Hanya kumpulan yang terus menerus kecewa menjadikan FELDA sebagai sasaran serangan isu sahaja akan bertali arus tanpa kecewa untuk jadikan FELDA sebagai bahan politik dan hanya yang berkepentingan peribadi sahaja yang tanpa jemu terus menerus menabur fitnah terhadap FELDA. Mazlan Aliman siapa tak kenal. Cubaan beliau hanya untuk menonjolkan diri sebagai calon PRU13 sahaja. Tidak lebih dari itu.
sumber dari klik sini> ABBY ABADI KEGERSANGAN...

1 comment:

  1. Saya pak Dadang surejo,Mengucapkan terima kasih banyak
    atas bantuan Aki dalam urusan togel,4D Langsung yang
    pernah di berikan kepada saya,sekarang utang-utang saya
    semua uda lunas,sekarang sudah saya bangun usaha sendiri
    dulu berlilitkan utang sekarang.Alhamdulila sudah lunas
    berkat bantuan MBAH SEWON dengan bermodalkan Rp.300
    Untuk pendaptaran,Bagi yang ingin bernasib seperti saya
    silahkan Telpon langsung MBAH SEWON di nomor beliau
    0823-4542-8118.saya juga ingin berterimakasih
    kepada yang punya ROUM










    ReplyDelete

Member BSK