Jumlah Pengunjung

Saturday 17 November 2012

UNDI POLITIK PUNYA PASAL TUKAR AGAMA PON ANWAR IBRAHIM SANGGUP !!!



Menurut kata Penasihat Agama kepada Istana Perak yang juga merupakan Mufti Kerajaan Negeri, Tan Sri Harussani Zakaria, seseorang yang memakai pakaian seperti orang kafir akan kehilangan akidah.

Gambar-gambar diatas dapat membezakan yang mana satu pakaian keagamaan dan yang mana satu pula gambar pakaian kebangsaan.

Anwar dalam dua gambar diatas dilihat memakai pakaian untuk upacara keagamaan kaum Hindu, sedangkan Perdana Menteri pula memakai pakaian yang biasa digunakan oleh kaum India.

Mungkin artikel ini nampak rasist, tapi ini adalah hakikat yang perlu kita semua terima.

Perdana Menteri pergi dengan memakai pakaian kaum India yang mana beliau hanya pergi ke pentas yang disediakan diluar kuil dan tidak ada langsung upacara atau gimik upacara sembahyang bagi agama Hindu disitu sedangkan Anwar dapat kita lihat dan nilaikan seperti diatas.

Adakah ini kebebasan beragama yang dimaksudkan oleh anak beliau, Nurul Izzah baru-baru ini?

Maaf le kepada kaum India yang beragama Hindu, Sangkakala tidak berniat untuk mengata agama mereka tetapi apa yang dilakukan oleh Anwar itu adalah tidak bertepatan dengan kehendak agama Islam.

Nampak sangat Anwar akan melakukan apa sahaja demi untuk mencapai cita-cita sebagai Perdana Menteri.

Na'uzubillahiminzalik..mohon supaya Anwar diampunkan oleh Allah dan rakyat Malaysia dihindarkan dari orang-orang sebegini.

CERITA ASAL NI SILA KLIK DISINI....

No comments:

Post a Comment

Member BSK