Jumlah Pengunjung

Saturday, 24 November 2012

PUKIMAK PUNYA KERAJAAN PAS KELANTAN !!!



Terima kasih UMNO kelantan atas usaha ingin mendedahkan penyelewengan pas kelantan selama ini. Gua rasa tibalah masanya penyelewengan pas kelantan dibongkar sekarang, apa yang gua tengok dari dulu sampai sekarang ni apa kemajuan kerajaan kelantan yang telah diorang ni buat, kebanyakan rakyatnya klu nk kaya mesti kena kluar dari negeri kelantan. Pada yg masih tidak buta hati tentu dapat menilai usaha kerajaan kelantan yg ckp tak serupa bikin ni...   serius memang aku berbulu je dgn nik aziz nyanyok ni...  tambah plak dgn kenyataan dia yg semakin mcm pukimak skrg ni...  klu ikutkan marah aku mmang aku rasa nk ludah je muka nik aziz ni dari subuh sampai ke tengah mlm...  hehe...  (mahu banjir air liur aku jadinyer...) tapi itu bukanlah ajaran islam...   ajaran pas plak aku tak tahu la mcmana...  haha...  aku harap PRU kali ni akan byk mnyedarkan rakyat malaysia tentang siapa sbenarnya pembangkang ni...   kt bwah ni lu org bleh baca petikan dari sebuah akhbar (bukan utusan yer...) tentang bila penyelewengan pas ini akan di dedahkan...

BACHOK - Umno Kelantan akan mendedahkan penyelewengan akidah Pas serta kegagalan parti pembangkang itu membawa pembangunan di Kelantan pada Perhimpunan Agung Umno yang akan berlangsung dari 26 November hingga 1 Disember depan.
  
Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan Datuk Dr Awang Adek Hussin berkata Kelantan tidak seharusnya terpinggir dalam arus pembangunan perdana dan ia ketinggalan jauh berbanding negeri-negeri lain akibat kegagalan Pas menjana ekonomi.
  
Isu kemudahan asas terutama lebuh raya, stadium, peluang pekerjaan, pelaburan dan bekalan air bersih juga akan didedahkan oleh perwakilan dari Kelantan pada perhimpunan itu, katanya kepada pemberita selepas menyambut peserta Konvoi Jelajah Janji Ditepati di Kampung Beris Lalang di sini, hari ini.
  
Awang Adek yang juga Timbalan Menteri Kewangan berkata kemenangan Barisan Nasional di Kelantan pada pilihan raya ke-13 akan datang amat penting bagi kelangsungan orang Melayu dan agama Islam.
  
Pada majlis itu, lebih 100 kenderaan termasuk bas dan motosikal berkuasa tinggi menyertai jelajah itu yang membawa slogan "Gelombang Merah" yang dianjurkan Pergerakan Pemuda Umno Kelantan.

No comments:

Post a comment

Member BSK