Jumlah Pengunjung

Sunday, 25 November 2012

SETIAP KALI NIK AZIZ BERCAKAP JE MESTI KELUAR BAU LONGKANG !!! BUKTI VIDEO ADA DISINI...


MasyaALLAH...   gua pon tak tahu la dgn org tua nyanyok gampang ni...  suka2 dia je nk ckp ape... ada ke patut NIK AZIZ BAPAK KEPALA SYAITAN ni ckp NABI MUHAMMAD dulu pengkhianat bangsa... memang cmfirm la nik aziz ni ULAR DALAM SEMAK... kesian aku tgok ahli2 pas skrg ni...  nk tak nak kena terima jgak la apa yg tok guru giler diorg ckp...  hehe...  tu la... kutuk lagi UMNO...  ALLAH tu MAHA ADIL...  cuba korang tgok video kt bawah ni...

khekhe...  mcm gampangkan...  HIDUP NIK AZIZ...!!!  HIDUP NIK AZIZ...!!!  HIDUP NIK AZIZ SAMPAI KIAMAT... !!!   kawan pjbt gua yg mmang ahli pas pon mengaku ckp kata nik aziz ni mmang dh nyanyok...   tu la...  dulu kutuk TUN MAHADIR nyanyok lagi...  skrg kan tuhan dh bayar cash kt dunia...

Seelokya klu nik aziz ni masuk MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 cmfirm bleh johan pnya...



No comments:

Post a comment

Member BSK