Jumlah Pengunjung

Wednesday 7 November 2012

Jamal, Jay Jay berganding dalam satu konsert !!!

DUA legenda hiburan tanah air, Jamal Abdillah dan Jay Jay akan digandingkan dalam konsert Lanjut Carnivale Fiesta BBQ Around The World pada 24 Disember ini.
Lanjut Golden Beach & Golf Resort dengan usaha sama kumpulan PNB Commercial Sdn Berhad memilih Jamal dan Jay Jay untuk menghiburkan pengunjung pada malam konsert tersebut.

Menurut wakil penganjur, acara ini diadakan bagi mempromosikan resort selain mengambil kesempatan sebagai acara penutup untuk tahun 2012.
"Pertama kali Jamal Abdillah dan Jay Jay digandingkan dalam satu konsert 'live', ini satu penghormatan bagi kami.

"Secara tak langsung, kami mahu membangkitkan kesedaran dan mempromosikan Lanjut Golden Beach & Golf Resort," katanya pada sidang media, hari ini.

Katanya, "kami akan menghidangkan BBQ terbaik dari seluruh dunia dan pengunjung boleh menikmati hidangan sambil dihiburkan dua lagenda ini."

Lanjut Golden Beach & Golf Resort terletak di sempadan Johor-Pahang dan diapit pantai persendirian sepanjang 3.5 kilometer.

Sementara itu, Jay Jay akui teruja digandingkan dengan Jamal.

"Mula-mula saya diberitahu, saya teruja dan terkejut kerana tak pernah terbayang ada peluang menyanyi dan membuat persembahan dengan raja pop Malaysia," katanya.

Tambahnya, "paling tidak, jika saya sudah tidak ada nanti, saya puas hati."

Jamal yang sudah pernah membuat persembahan di resort itu sebelum ini pula berkata, "kali ini ada kelainan sedikit. Saya datangkan band, alat muzik dan pentas sendiri."

"Persembahan kali ini juga berbeza kerana kebanyakannya sebelum ini saya buat 'indoor', tetapi kali ini persembahan di tepi kolam. Lebih santai," katanya.

Penyanyi yang popular dengan lagu Azura ini yakin kali ini peminat dan penontonnya akan lebih puas hati.

Ketika ditanya kemungkinan mereka berduet, Jay Jay dan Jamal masih belum berbincang, namun tidak menolak untuk berduet pada malam konsert itu.

Dalam pada itu, wakil penganjur berkata, resort berkenaan mampu menampung 500 pengunjung pada satu-satu masa.

Harga tiket konsert termasuk makan malam, BBQ boleh didapati bermula RM399 sehingga RM699, namun tidak termasuk penginapan.

Namun, pengunjung boleh mendapatkan bilik penginapan dengan potongan harga.

No comments:

Post a Comment

Member BSK