Jumlah Pengunjung

Thursday 22 November 2012

RAHSIA NIK AZIZ TERBONGKAR DISINI !!!


Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menyifatkan Pas sebagai parti hak milik keluarga Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat atau boleh dipanggil sebagai Nik Aziz Sdn. Bhd.
Ketua Penerangannya, Ruslan Kassim berkata, penglibatan Nik Abdul Aziz, adiknya, Nik Razi Nik Mat, anaknya, Nik Abduh Nik Abdul Aziz dan menantu, Abdul Ariffahmi Ab. Rahman sudah cukup untuk parti Pas diberi gelaran parti abang-adik-anak-menantu.
"Amalan pilih kaum keluarga Nik Abdul Aziz adalah sama seperti amalan di dalam parti Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP," katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di sini hari ini.
Menurutnya, dalam PKR, ada Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail, Anwar Ibrahim dan Nurul Izzah sementara dalam DAP ada Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan Betty Chew serta Karpal Singh bersama anak-anaknya, Gobind Singh Deo dan Jagdeep Singh Deo.
Hehe sekali tengok logo tu mengancam juga noo ?? Selama ni pun sememangnya dah terbukti pun malah sikap puak-puak tu yang selalu membuat tuduhan kroni kepada UMNO dan Barisan Nasional sebenarnya kerana dengki sesama umat.
Pakai logik akallah takkanlah semua adik beradik himpun dalam satu tempat bagi jawatan lepas tu buat kerja percuma kerana Allah swt.MMI rasa mustahil mana mungkin kroni-kroni Nik Aziz sendiri pun takkan melakukan sesuatu kerja itu sebagai percuma.
Jadi semua dah faham bahawa mereka itu bergaji dan di bayar , apakah itu bukan kroni lagi namanya ? Pernah MMI dengar kenyataan daripada pimpinan Pakatan Haprak menyatakan pemilihan ahli keluarga bagi mengisi jawatan dalam parti mahupun kerajaan adalah kerana kesulitan untuk mereka mempercayai orang lain khususnya dalam konteks perjuangan politik.
Laa lain kali tak payah cakap lagu tu bagitau saja kami nak kayakan adik beradik kami !! kan senang berterus terang..
Rasanya tak perlulah MMI ulas panjang sangat bab ni sebab dah terang-terang siapa yang kroni sebenarnya.
 

No comments:

Post a Comment

Member BSK