Jumlah Pengunjung

Wednesday 21 November 2012

PERAK PON NAK MAIN GILER BELI PLAYER LIGA INGGERIS !!!



PENGURUSAN skuad Liga Super Perak sedang berunding dengan pihak ejen bagi membawa masuk pemain kebangsaan Norway, John Alieu Carew, 32,untuk menyarung jersi Seladang pada musim depan.
Pengurus pasukan, Khairul Azwan Harun berkata, proses rundingan sedang berjalan dan jika segalanya berjalan lancar, bekas pemain Aston Villa itu mungkin akan tiba di Ipoh tidak lama lagi.
Bagaimanapun, beliau memaklumkan, rundingan berkenaan masih di peringkat awal dan sebarang perkembangan diumumkan kemudian.

“Kita hanya dapat umumkan berkenaan rundingan peringkat awal bagi membawa masuk pemain itu dan tidak dapat mengulas lebih lanjut. Sebarang perkembangan akan dimaklumkan kemudian,” katanya pada sidang media, semalam.

Carew merupakan pemain penyerang dan pernah bermain untuk pasukan West Ham, Stoke City, Lyon, Besiktas, Roma dan Rosenberg.
Dalam perkembangan lain, Khairul Azwan memaklumkan, Persatuan Bola Sepak Perak (Pafa) menghormati keputusan bekas pemain Selangor, Azidan Sarudin memilih untuk beraksi bersama pasukan Pahang pada saingan Liga Malaysia 2013.
“Kita perlu melihat keputusannya dari sudut positif untuk meneruskan karier beliau dalam sukan bola sepak. Kita hormati keputusan Azidan.

“Kita juga ingin umumkan dua lagi pemain tempatan akan menyertai pasukan Perak tidak lama lagi, namun belum dapat mendedahkan nama mereka berikutan masih terikat dengan kontrak,” katanya.

SUMBER BERITA KLIK SINI...

No comments:

Post a Comment

Member BSK