Jumlah Pengunjung

Friday 30 November 2012

MAT SABU BIKIN HAL BARU LAGI !!!


Bukti Mat Sabu Syiah.!


  Kehadiran dan lawatan rasmi mat sabu selaku Timbalan Presiden pas terhadap Menteri Wakaf (Menteri Agama) Syria. Mengikut laporan berita itu, katanya mendakwa Mat Sabu MAHU TAHU situasi sebenar apa yang berlaku di Syria.



PERSOALAN UTAMA

1) Mat Sabu jumpa Menteri Agama Syria yang berfahaman syiah.Sudah pasti berita yang disampaikan kepada Mat Sabu oleh Menteri Syiah itu akan lebih positif dalam menggambarkan situasi sebenar yang akan pro kepada Syiah .

 2) Apa bodohnya Mat Sabu perlu berjumpa dengan Menteri Syiah Syria untuk mendapatkan penjelasan,sedangkan di dalam internet terdapat puluhan Youtube pembunuhan kejam tentera syria pimpinan Syiah membunuh tanpa belas ikhsan umat islam Sunnah....!!

3) Apakah Mat Sabu tak baca laporan Human Right watch mengenai pembunuhan skala besar-besaran yang dilakukan oleh tentera Syria terhadap penduduk Sunnah ???

4) Kedatangan Mat Sabu "SECARA RASMI MENGADAP PEMIMPIN SYIAH DI SYRIA" semakin melambangkan yang beliau ini memang penganut sesat Syiah...

Pertama,mengapa di kala berlakukanya pergolakan di Mesir di mana pemberontaknya adalah Syiah,Mat Sabu tak buat kunjungan hormat kepada pemimpin Mesir sebaliknya menyokong gerakan kebangkitan Syiah di Mesir ???

Kedua,mengapa mat sabu TAK PERGI MENGADAP PEMIMPIN SUNNAH DI BAHRAIN sedangkan pada waktu itu penganut Syiah sedang galak membuat huru hara menumbangkan kerajaan Bahrain yang SAH ???

No comments:

Post a Comment

Member BSK