Jumlah Pengunjung

Saturday, 24 November 2012

KISAH BALA NIZAR LAMBAI !!!


Lama gua tak dengar cite pasal nizar lambai @ giler meroyan ni...  kekadang gua teringat peristiwa kete nizar lambai trbalik depan pjbt bangunan umno negeri perak dulu.  hehe... tibe2 plak bleh trbalik...  mcm tak logik... gua rasa mngkin sbab byk sgt tipu org, fitnah org... tu sbab yg smpai trbalik tu...  masa tu gua ingat bila dh trbalik tu si nizar lambai ni akan trsedar... tapi rupenyer nizar lambai ni terus jadi meroyan plak...  mana taknya...  terbalik kete baru plak tu...  kete mahal tu....  cepatnye nizar lambai ni kaya...  mana dpt duit ? gua ade la trdengar citer masa pakatan baru mmrintah dulu stiap exco wktu tu nizar bagi duit siap dlm karung lagi...   main cmpak je duit tu dlm bilik sorg exco ni...  ayat nizar wktu tu...  " NAH... INI KAU PUNYA...  SOROK DUIT TU..." tu yg org lain punya nizar suruh sorokkan....  yg nizar punya plak tak tahu la brapa byk nizar dh sorok...  (dh mcm main aci nyorok la pulak...) gua rasa crita ni betul sgt...  sbab yg crita pd gua ni pon adalah org yg menerima duit tu...  ( patut la dia lompat parti...) 

Semakin hari skrg ni gua tgok nizar dh mmang smakin meroyan...  mcm2 benda pelik yg nizar buat...   hairan jgak gua sbab nizar berani tipu pengikut dia dlm stiap ceramah dia... cara nizar ni ceramah mcm ALLAH TAALA tak dengar je apa yg dia kelentongkan...  ALHAMDULILLAH rakyat dh makin ramai tersedar tntang kisah penipuan dia dlm ceramahnya.. Satu kisah lagi aku ada dengar crita nizar ni ada tanah atas nama dia sendiri sbanyak 500ekar di batu gajah...  cekap jgak nizar ni MENYAMUN.... crita ni org pjbt tanah batu gajah tentu tahu sgt...  smua dokumen ada pd diorg....  Cerita tanah ni rasanya Dato seri Zambry prnah mncabar nizar kt dlm dewan undangan negeri perak...  tapi nizar tak berani jawab...  senyap jer...  termasuk la sedara maranya nga koo meng dan ngeh koo ham tu... ( dua ekor cina haramjadah ni memang PENYAMUN BESAR ) klu dh dasar CINA KOMUNIS mmang penyamun la namanya...

Apa2 pon cerita ni aku skadar imbas kembali supaya org tak pernah lupa siapa NIZAR LAMBAI@MEROYAN@PENYAMUN ni sbenarnya...

sbagai tanda ingatan jom kita tgok gmabar2 kenangan ni....

                                                          Sunnah ke ni ?

                                            masih belom mampos dan masih belom bertaubat....

                                                          kejayaan nizar menyamun di batu gajah...





No comments:

Post a comment

Member BSK