Followers

L!VE TV WARTA RAKYAT

PESAN RASULLULLAH S.A.W

PESAN RASULLULLAH S.A.W

Jumlah Pengunjung

Monday, 26 November 2012

WAN AZIZAH PERNAH MAKAN NASI KANGKANG !!!


Gua memang stuju dgn pandangan Perdana Menteri malaysia skrg ni tentang sikap pembangkang. Gua pon hairan la, smua pembangunan yg kerajaan buat ada je yg tak kena, pada hal gua tgok setiap pembangunan yg kerajaan buat dari dulu smpai skrg smuanya ada manafaat. Biasanya belia skrg la yg paling terkesan dpt merasainya.

Gua bleh bagi contoh sikit, lu org ingat tak masa mula Tun Mahadir nk buat litar sepang dulu apa yg pembangkang ckp terutama parti pas la...  membazir la.. mcm2 la...   skrg jika tgok sbabkan litar sepang kita dh ada ZULFAHMI KHAIRUDIN...  Klu xde litar sepang tu gua rasa skrg ni zulfahmi mesti jadi mat rempit haram... menang race haram dpt  BOHSIA...  mungkin itu yg PAS nk kot...  bila teruk sgt PAS salahkan kerajaan...  Tapi apa yg PAS buat kt negeri kelantan skrg ? dh 20 tahun lebih memerintah...  nk buat highway pon nk pakai duit rakyat...  puiii....  pukimak punya NIK AZIZ...

Kt bawah ni aku ada ambil sikit petikan ayat dari PERDANA MENTERI MALAYSIA skrg...

Tindakan pembangkang yang sering cuba menggagalkan usaha kerajaan menunjukkan mereka lebih mementingkan politik berbanding masa depan negara, kata Datuk Seri Najib Razak.

Perdana Menteri berkata, ini termasuk cubaan menggagalkan pelaksanaan projek Pembangunan Bersepadu Penapisan Minyak dan Petrokimia (RAPID) di Pengerang, Johor dan penyenaraian FELDA Global Ventures Holdings Bhd (FGV) di Bursa Malaysia.

Harap lu org boleh bayangkan apa yg  pembangkang buat bila dpt merintah malaysia nnti...

No comments:

Post a Comment

Lu orang minat cerita ni jugak tak ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...