Jumlah Pengunjung

Monday 26 November 2012

AKTIVITI BELIA 4B KUALA PARI !!!


Seperti yg kita sedia maklum, kekalahan pasukan bola sepak kesayangan kita semalam sedikit sebanyak telah mengecewakan kita, tapi hari ni gua bukan nk cerita pasal kita dh kalah dgn singapura smalam, gua nk cite pasal program BELIA 4B CAWANGAN KUALA PARI.

Semalam dgn dihadiri seramai 56belia, telah menyaksikan perlawanan bola sepak siaran secara langsung antara pasukan bola sepak malaysia menentang singapura, alhamdulillah JABATAN BELIA DAN SUKAN DAERAH KINTA PERAK telah mengambil tanggungjawab menanggung kos makanan utk para belia yg dtg menyaksikan perlawanan tersebut. Para penonton telah dapat menyaksikan perlawanan tersebut melaui skrin gergasi, gergasi tak berapa gergasi la...  tapi puas la jgak sbab ada sound system skali..

Sound system dan skrin telah di sumbangkan oleh KETUA PEMUDA IPOH TIMOR iaitu saudara HAIRUL ANWAR. Terima kasih gua ucapkan pada beliau, gua lebih mesra panggil dia abg own jer...
( klu malaysia masuk final nnnti bleh la sponsor kt KG SRI KINTA plak ye bro...  hehe..)

Paling gua best masa program ni pihak penganjur iaitu BELIA 4B CAWANGAN KUALA PARI telah menyediakan sebanyak 15 hamper sebagai cabutan bertuah utk penonton yg bertuah..  malangnya gua tak bertuah pon mlm tu... haha..  Terima kasih pengerusi BELIA 4B CAWANGAN KUALA PARI  En. SHAHDU yg berusaha keras utk menjayakan progaram ni. SYABAS dari gua. Tak lupa jgak gua ucapkan tahniah kpd pembantu En. SHAHDU iaitu saudara HAKIM yg kuat bekerja keras krn sentiasa membantu En. SHAHDU.

Program semalam juga telah dihadiri oleh PEGAWAI BELIA & SUKAN DAERAH KINTA En. GUNA, KETUA PEMUDA UMNO IPOH TIMOR saudara HAIRUL ANWAR, TIMBALAN KETUA PEMUDA IPOH TIMOR saudara HARIRI, dan AJK2 BAHAGIAN PEMUDA IPOH TIMOR.

Apa2 pon gua ucapkan tahniah pd semua yg terlibat pd program smalam, kt bawah ni ada gua sertakan gmbar2 smalam, TERIMA KASIH KERAJAAN BARISAN NASIONAL...
































No comments:

Post a Comment

Member BSK