Jumlah Pengunjung

Friday 2 November 2012

KAKI JUDI HINA NABI !!!



ASTARAFIRRULLAH.....   APA NAK JADI NI...  AKU TERKEJUT BACA BERUTA NI...

Sedap² teman bersantai "Jumaat Blues" bersama rakan blogger teman pagi ini sambil perkena roti bako + telur separuh masak+nescafe, aku tgk beberapa KAKI NOMBOR duk berkira² dekat warung ni nak meNIKAM NOMBOR (untuk hari esok gamaknye) Agaknya itulah keroje depa pagi Jumaat gamaknnya..beberapa kerat kata²nya aku terdengar ayat "BIASA KENA", "NYARIS KENA" & "AKU AGAK DAH" hahaha...tengok lingkungan umur dalam 30an..agaknya deme beli anak bini sambil harap duit judi ke?Saje² aku terjah WEBSITE 4D2U nak tengok apa kebende duk gila babi main judi puak² ini...Aku beristighfar....Menitis air mata aku..Ya Allah!!!

memula aku ingat just comment jek dia taruk...alih² rupanya seekor manusia berstatus KAFIR yang siap duk buka topik hina  Baginda Nabi Muhammad Rasulullah s.a.w...dah tu dalam forum laman nombor ekor lak tu...Nauzubillahiminzalik...
Penulisnya pula guna nama NABIMUSA???????????????Dan sentiment perkauman juga ada juga dalam forum KAKI NOMBOR tu...Agenda apakah ini sehingga sampai dalam lubuk maksiat KAFIR² ini menghina Nabi Allah??
 
 Mohon pihak berwajib ambil perhatian kepada individu ini. Jika dulu musuh diluar negara hari ini musuh ada didepan mata..Ini adalah lagi penghinaan kepada Baginda Nabi Muhammad Rasulullah s.a.w.

MOHON HARAMKAN TERUS JUDI² DIMALAYSIA

http://daengselili.blogspot.com/2012/11/kaki-judi-hina-nabi-nauzubillahiminzali.html 


No comments:

Post a Comment

Member BSK